понедельник, 12 сентября 2022 г.

 КУРС 1

УРОК № 3

Тема уроку: Після занять

Вітаю, мої учні кожного з вас!

Сьогодні 

Monday, the fifth of September

Ми повторимо прості часи в англійській мові

Часто вас лякають, що в англійській мові багато різних часів, і як з ними розібратись чітко не говорять.
 Але ми можемо щось говорити в
теперішньому часі ( Я зараз навчаюсь в училищі.), в минулому ( Раніше я був учнем школи.), або в майбутньому (Як отримаю професію, то піду працювати.) Ми можемо щось запитувати, щось розказувати, або щось заперечувати. 

Отже, поєднаємо




Поговоримо про любов ))

Квадратик, що посередині 

я люблю

ви любите

ми любимо

вони люблять

він любить

вона любить

до дієслова біля він і вона в кінці додається -s

Квадратик, що зліва, запитання

я люблю ?

ви любите?

ми любимо?

вони люблять?

він любить?

вона любить?

Запитання утворюються допоміжним дієсловом do, 

біля він і вона в кінці НЕ додається -s, а приєднується до першого дієслова, тобто do перетворюється на does.

Для утворення заперечення оці, вже нам знайомі допоміжні дієслова додають до себе N’T ( воно ж NОT у повній формі).

я не люблю

ви не любите

ми не любимо

вони не люблять

він не любить

вона не любить

Минулий час приєднує у розповідній формі

закінчення  -d (-еd)

А запитання і заперечення утворюються аналогічно з теперішнім часом, але за допомогою d

Я любив?                Я любив             Я не любив

Ви любили?         Ви любили            Ви  не любили

Ми любили?         Ми любили           Ми  не любили

Вони любили?      Вони любили        Вони  не любили

Він любив?         Він любив            Він не любив

Вона любила?        Вона любила        Вона не любила

А з майбутнім часом ще простіше - там кругом WILL найголовніше допоміжне дієслово. 
Бачиш 
WILL - майбутній час!


Я полюблю?            Я полюблю                Я не полюблю

Ви полюбите?         Ви полюбите            Ви  не полюбите

Ми полюбимо?         Ми полюбимо           Ми  не полюбимо

Вони полюблять?    Вони полюблять      Вони не полюблять

Він полюбить?         Він полюбить            Він не полюбить

Вона полюбить?        Вона полюбить         Вона не полюбить

 Ось так ми з вами розглянули всі прості часи - Present Simple (теперішній простий час), Past Simple (минулий простий час), Future Simple (майбутній простий час).

Дієслово LOVE замінюємо потрібним  і утворюємо різні часові форми певного дієслова за таблицею!

Спробуйте самостійно утворити різні часи з дієсловами:

Live - жити

Work - працювати

Open - відкрити

Close - закрити

Start - починати

Finish - закінчувати

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ТЕПЕР ПОВЕРНЕМОСЬ ДО ПІДРУЧНИКА

Самостійно вголос читайте текст на ст. 10 впр.14, намагайтесь перекладати

Three Ways to Become (more) Creative

As for me I don’t know much about imagination but my friends are sure that people, if they are imaginative can be more creative and successful in life. They can find more creative ways of solving different problems. So imagination is important because it helps us develop our creativity. If we want to become more creative we have to develop our imagination. There are some ways of developing imagination.

1. The first way. You have to think about the task you have to solve and find as many possible words, ideas, sometimes unrelated to the task as you can. Then write down all these words and ideas and relate them to the task you have to do. For example, imagine that you are going to give a party. So you can make an invitation, think of food, drinks, music, relaxations, souvenirs.

2. The second way. You want to enter the university. So think about your aim, possible difficulties and possibilities of entering the university. Adopt this to reality. Imagine you have enough time. So you can practise the subjects you need every day. It means you’ll get excellent knowledge of the necessary subjects and it will help you pass the External Independent Testing successfully, take preliminary courses or have extra lessons.

3. The third way. Imagine yourself as the character of the certain situation: what this character wants, what can be done to change the situation for better, what opportunities the character has for this changing. In one word, put yourself “in his/her shoes”.

ПИСЬМОВО - складіть план до тексту


Комментариев нет:

Отправить комментарий